Renumitul târg internaţional Maison&Objet se adaptează unei situații fără precedent și anunță noi inițiative pentru a sprijini comunitatea sa. Ediția Maison & Objet 2020 din septembrie nu se va mai organiza anul acesta în formatul fizic obișnuit.
În perioada 4-18 septembrie, Maison & Objet 2020 va găzdui un „Târg digital”. Acesta se va desfăşura în special prin intermediul platformei sale online, MOM (Maison & Objet și altele). Evenimentul Design Week din Paris este însă confirmată să se desfășoare în perioada 3 – 12 septembrie la Paris. Scopul a fost de a contribui astfel la redeschiderea și demararea sezonului de toamnă de decoraţiuni, design și meșteșuguri.
Următoarea ediție a târgului Maison&Objet în formatul obişnuit este programată să se desfășoare în perioada 22-26 ianuarie 2021.
Ediţie Maison&Objet online
„Deși există semne încurajatoare ale începerii scăderii pandemiei, credem că există încă prea multe incertitudini cu privire la condițiile de călătorie pentru expozanții și vizitatorii internaționali. În plus, lipsa de claritate cu privire la capacitatea de a organiza întruniri mari la începutul lunii septembrie în Franța a jucat un rol important în influențarea deciziei noastre de a anula ediția din septembrie a Maison&Objet 2020, în ciuda faptului că 80% din standuri au fost deja rezervate până în aprilie. 2020 ”, comentează Philippe Brocart, directorul Maison&Objet.
La fel de întreprinzător şi inovator ca întotdeauna, dornic de a ajuta comunitatea de design și meșteșugărit în această perioadă fără precedent, Maison & Objet anunță lansarea târgului său în format online, care va avea loc în perioada 4-18 septembrie 2020.
Această alternativă va fi susținută de experiența și expertiza solidă a rețelelor digitale. Echipele Maison & Objet le-au dobândit în mod special de la lansarea platformei digitale MOM în 2016.
Showroomuri şi conferinţe online
„Echipele noastre au petrecut ultimele săptămâni întocmind planuri care vor permite brandurilor să își prezinte noile colecții. Deasemenea să continue să se angajeze cu cumpărători și specificatori”, continuă Brocart.
Scopul acestei inițiative este de a menține o relație activă între branduri, designeri, consumatori şi specificatori. Aceasta în vederea onorării comenzilor de sfârșit de an, așa cum se întâmplă în fiecare septembrie.
Târgul online va avea două direcții complementare: showroom-uri digitale pe platforma MOM, pentru a permite prezentarea produselor precum și conferinţele şi discuțiile online pe Maison&Objet 2020.
Inconfundabilul stil franţuzesc
Timp de 25 de ani, târgul Maison&Objet organizat de SAFI (o filială a Ateliers d’Art de France și Reed Expositions France) a condus și a reunit comunitatea internațională de design, decor interior și stil de viață.
Fără îndoială că marca înregistrată a evenimentului este inconfundabilul stil şi ambianţă franţuzeşti. Acestea au fost adoptate chiar şi de companiile şi designerii din afara Franţei. Nu poate fi omis şi faptul că ani de-a rândul evenimentul a fost organizat în centrul Parisului, la Salonul Expoziţional de la Portes des Versailles. Participanţii au putut beneficia astfel tot timpul de ambianţa şi decorul oferit de Paris.
Trebuie deasemenea menţionată abilitatea manifestării de a genera conexiuni, de a accelera afacerile atât în cadrul târgurilor de expoziții, cât și pe platforma sa digitală. Deasemenea și capacitatea sa de a evidenția tendințe care fac ca inima planetei decorațiunilor să bată. Evidenţierea talentelor, oferirea de oportunități și stimularea dezvoltării companiilor. Acestea au reprezentat şi sperăm şi în continuare obiectivele dar şi atuurile manifestaţiei.
Prin două târguri expoziţionale anuale rezervate profesioniștilor, Maison & Objet Paris – și Paris Design Week, Maison & Objet este platforma esențială pentru companii și designeri care doresc să se manifeste în domeniile designului şi home&deco. Paris Design Week este un eveniment public care reunește toate energiile creative ale designerilor și brandurilor în City of Lights
Foto de la ediţia Maison&Objet ianuarie 2020: MOM