Nordstil Sommer 2020

La orizont, AMBIENTE 2022: târgurile se întorc la forma clasică

Se apropie cu paşi repezi AMBIENTE. Cea mai importantă manifestare mondială în domeniul bunurilor de larg consum pentru casă şi lifestyle se va desfăşura în perioada 11 – 15 februarie 2022, în modernul Centru expoziţional de la Frankfurt, în organizarea Messe Frankfurt.

Ediţia 2022 a târgului va prezenta cele mai importante tendinţe ale întregii game de bunuri de larg consum în domeniile Dining, Living și Giving, principlele secţiuni ale târgului, iar faptul că va fi în stil comercial tradiţional, fizic, face ca lumea să fie foarte interesată de noutăţile cu care va veni această manifestare. Multă lume se întreabă dacă după o perioadă în care târgurile  s-au desfăşurat în formă digitală, reîntoarcerea la forma clasică va avea succes.

Un interviu cu Yvonne Engelmann, Director Living and Giving, lămureşte care sunt noutăţile în organizare, cât de importante sunt acestea la ce se pot aştepta viitorii vizitatori

“Sunt foarte încântată că afacerea expozițională începe în sfârșit din nou și că putem însoți clienții noștri ca partener și să-i întâlnim din nou. Nevoia de contactele și schimburi directe este în creștere.

Digitalul este bun, dar nu este suficient, având în vedere volumul comenzilor de la clienții noștri – este nevoie de încredere, de a vorbi între ei și de a ne întâlni în persoană. Clienții noștri așteaptă şi ei cu nerăbdare evenimentul: peste 2.400 de expozanți din 74 de țări s-au angajat deja să participe. Vizitatorii pot să se aştepte la un program plin de informații și inspirație pe mai mult de 272.000 de metri pătraţi. Astfel, Centrul expoziţional va avea un grad de ocupare de 87%, ceea ce arată că producătorii vor să  întâlnească  din nou potenţialii clienţi. La rândul lor, aceştia  vor putea experimenta la faţa locului fața locului produse şi inovaţii în viața reală.

Desigur, securitatea joacă un rol major în timpul evenimentului. Pentru a asigura lucrul în siguranță și networking la târgurile noastre comerciale în vremurile Covid19, Messe Frankfurt a elaborat un detaliat concept de siguranță și igienă. În esență, acest lucru este similar cu ceea ce am ajuns să știm sectorul retail în ultimele luni, „noua noastră normalitate, pe care o trăim cu toții în viața noastră privată de zi cu zi. De exemplu, un factor de siguranță important pentru noi clienții este ventilarea sălilor de expoziție: De trei până la cinci ori pe oră, aerul este înlocuit complet cu aer proaspăt din exterior, astfel încât să aibă loc un schimb regulat. În plus, înălțimea halei de opt metri asigură o siguranță suplimentară. Participanții la târg trebuie să prezinte la intrare certificatul de vaccinare curentă sau convalescență. Există, de asemenea, măsuri suplimentare, cum ar fi bilete online cu înregistrare completă Conceptul de siguranță și igienă este adaptat în permanență la reglementările stabilite de autorități”.

Ambiente este un trendsetter și o sursă de inspirație pentru bunurile de larg consum. Ce pot aștepta vizitatorii in acest punct de vedere?

“Fiind cel mai important târg internațional pentru industria bunurilor de larg consum, Ambiente este platforma ideală pentru comercializarea de noi produse la nivel internațional, pentru descoperirea inovațiilor și pentru a oferi un nou impuls. Nu se va găsi o gamă globală ca aceasta la nici un alt târg comercial.

Hola

Sunt expozanți și mărci celebre care își prezintă realizările și cele mai recente produse: De la furnizori orientați spre design, precum Georg Jensen din Danemarca sau compania irlandeză Max Benjamin, la noi expozanți precum Jab Anstoetz și giganți din industrie precum Blomus, Broste Copenhaga, Dôme Deco sau Eichholtz, cumpărătorii vor găsi aici o selecție largă de expozanți cunoscuți. Pe lângă produse cu design, sustenabilitatea, cu toate fațetele sale, este acum un nucleu social global și o problemă economică cu o întindere și o semnificație enormă. Din ce în ce mai mulți oameni sunt mai atenți și critici atunci când cumpără, sunt mai bine informați și întreabă despre originea, conditiile de fabricaţie precum si materialele folosite la produselor oferite. Acest lucru a fost deja evident la Ambiente de câțiva ani când am implementat “Stilul etic”.

Stilul etic

Sunt selectați expozanți responsabili din punct de vedere ecologic și social de către un juriu independent pe baza cererii lor și primesc o marcă de “Stil etic”, precum și un semn pe standul lor de la fața locului

Există schimbări în secţiunilw LIVING și GIVING?

Conceptele au fost revizuite. În zona de design interior, mărci precum Dottir, Dorothee Lehnen, Piffany, Uashmama, Yamazaki Europe împart sala cu expozanți Urban Gifts precum Bigso, Design im Dorf sau Remember me. Deci aici am creat o interacțiune optimă între accesorii- zona de design orientat si Urban Gifts. În altă hală,  expozanți orientați spre casă, precum Cor Mulder, se întâlnesc cu decorațiuni sezoniere și oferte pentru piața verde precum AM Design, Duiff, Gasper sau Sifcon precum şi cu  expozanți de cadouri clasice, decorative, precum Cepewa, Enesco sau G. Wurm. În Hala 9 9.0, expozanții  precum Greengate, Gilde Handwerk Macrander, Kare, IB Laursen, Present Time sau Originalhome își vor prezenta cele mai recente soluţii pentru  Interiors & Decoration. Cu aceste sinergii, se oferă expozanților, clienților  noi și retailerilor o  gamă mai largă de sortimente. Deasemenea, avem deja angajamente din Egipt, Ghana, India, Indonezia, Nepal, Peru, Taiwan sau Tunisia.

Subiecte precum ospitalitatea sau afacerile contractuale sunt punctele importante ale Ambiente. Ce s-a planificat aici?

Boom-ul construcțiilor continuă fără încetare.Contractul de afaceri devine din ce în ce mai important. Ambiente este prin urmare un important loc de întâlnire pentru cumpărătorii profesioniști din sectoarele Living and Giving  Acestea oferă cumpărătorilor posibilitatea unică de a comanda produse Front of House de la Colecțiile HoReCa ale expozanților din Dining precum și colecțiile Lifestyle ale expozanti din sectoarele Living and Giving. Profesionişti şi factori de decizie din domeniul industriei ospitalităţii, cumpărători profesioniști, mobilier, designeri de interior sau designeri pentru hoteluri, restaurantele, cluburile și spațiile de coworking vor găsi la târg conceptele potrivite de mobilier și design de calitate. Cumpărătorii din sectorul de afaceri contractuale vor găsi o gamă atractivă de mărci internaționale. 6

 Cum va arăta programul de susținere la Ambiente 2022?

Tendinţă 2022: designul privit ca remediu pentru locuire
Tendinţă 2022: identitatea designulu
i
Tendinţă 2022: îmbunătăţire şi eliberare

Vizitatorii vor găsi tendințele de stil internațional în Zona de tendințe din Galleria. În numele Messe Frankfurt, biroul de arhitecţi  bora.herke.palmisano cercetează formele, culorile și materialele din întreaga lume care se vor regăsi cu precădere în produsele expuse la târg..Cele mai importante trei tendințe vor fi puse în scenă cu produsele expozanților.

O vizita la TALENTS este de asemenea utilă:  tineri designeri în drum spre piață vor prezenta produsele lor. Bucătăria inteligentă și accesoriile  casnice care ne fac viața mai ușoară pot fi văzute în prezentare specială în cadrul secţiunii Soluții. În plus, Ambiente 2022 va oferi din nou cadrul pentru numeroase ceremonii de premiere prestigioase, cum sunt: premiul pentru arte și meșteșuguri germane precum şi premiul german pentru Design. Vizitatorii pot vedea produsele premiate la German Design Award într-o prezentare specială impresionantă în Sala 8.0.

Ambiente va fi completat cu oferte digitale suplimentare și formate de rețea sub formă de adăugare digitală din 2022. Vizitatorii vor putea participa în direct, precum și în rețeaua online și urmări momentele importante ale târgului comercial în fluxurile de conținut. Pentru a găsi partenerul potrivit, trebuie să investești ceva timp în crearea profilului dvs. Acest lucru este similar cu adăugarea digitală: cu atât mai precis profilul este creat, cu atât este mai bună potrivirea partenerului de afaceri propus.

Foto: Messe Frankfurt