Numeroşii participanţi la deschiderea noului magazin Sophia s-au bucurat atât de o ambianţă festivă dar şi de o muzică live şi preparate culinare delicioase

Numeroşii participanţi la deschiderea noului magazin Sophia s-au bucurat atât de o ambianţă festivă dar şi de o muzică live şi preparate culinare delicioase

Un nou şi elegant magazin Sophia în Bucureşti

Lume multă, vedete, presă, designeri şi arhitecţi, oameni de afaceri, muzică live pe ritmuri subtile, preparate alese, şampanie, toate într-un décor luxos pregătit cu minuţiozitate de echipa de la Sophia.

Decor de lux şi ambianţă festivă

Oaspeţii au fost întâmpinaţi de Anamaria Georgescu, fondatoarea brandului Sophia şi sufletul petrecerii

Aceasta a fost ambianţa la deschiderea noului magazin Sophia Home Decoration, al cincilea magazin de acest tip din Bucureşti. Evenimentul s-a petrecut recent, iar locaţia magazinului este pe Strada Fabrica de Glucoză, un cartier nou, foarte modern şi dinamic, în plin avânt.

Iar când spunem decor luxos, această exprimare este deja un pleonasm, întrucât echipa Sophia se identifică chiar prin cei doi termeni alăturaţi: décorul şi luxul.

Povestea Sophia a luat naştere din pasiune pentru decoraţiunile interioare, pentru tot ce înseamna frumos, culori şi lumină. Deasemenea curajul de a lucra cu o gamă variată de linii, forme, modele şi texturi pentru a putea decora spaţiile într-un stil contemporan, armonios şi elegant.

Acesta este de altfel şi crezul Anamariei Georgescu, sufletul şi iniţiatorul proiectului Sophia, pe care l-a enunţat din nou în faţa auditoriului la deschiderea magazinului, prezentând totodată şi noile colecţii ale brandului

În prezent, reţeaua Sophia Home Decoration numără nu mai puţin de 30 de magazine distribuite în multe oraşe din ţară.

Succesul brandului se datorează în primul rând accentului pus pe design şi originalitate. Compania lucrează cu numeroşi designeri tineri care concep modele noi şi creează noi colecţii de produse având la bază materiale textile.

Aceste creaţii au fost recunoscute şi apreciate pe plan internaţional, întrucât Sophia este un participant consecvent la cele mai prestigioase târguri şi expoziţi internaţionale de design interior, cele de la Paris şi Milano.

Cu ocazia lansării magazinului au fost prezentate şi noutăţile brandului. Este vorba în primul rând de colecţiile de perdele şi draperii pentru sezonul cald. Momentul a fost foarte bine ales şi numeroşi potenţiali clienţi doresc să aibă cele mai calde informaţii pentru ca să aducă la interior un aer de primăvară proaspăt.

Primăvara este sezonul renovărilor iar soluţia materialelor textile, prin noi perdele, draperii, tapiţerii sau cuverturi reprezintă cea mai comodă şi eficientă metodă de revitalizare a interiorului.

A nu se uita pernuţele decorative, recomandate astăzi de toţi designerii de interior. Am văzut în magazinul Sophia sute de astfel de pernuţe, în culori deosebite şi materiale catifelate ce creează irizaţii unice sau patternuri jucăuşe. Alături de toate acestea, mobilier tapiţat – fotolii, canapele şi scaune, cu care magazinele Sophia îşi lărgesc în mod semnificativ oferta.

Soluţii cu materiale textile pentru copii şi HORECA

Foarte interesantă este şi organizarea noului magazin. Dacă la parter, este vorba despre o prezentare generală a produselor Sophia, etajul 1 şi 2 (căci aşa este structurat spaţiul) au fost dedicate unor soluţii de nişă dar care sunt în creştere substanţială. Astfel la etajul 1 sunt expuse produse dedicate sectorului HORECA. Aşa cum ni s-au împărtăşit informaţiile, pentru hoteluri şi restaurante sunt numeroase solicitări speciale, perdele şi draperii dim sau blackout precum şi care rezistă mai mult la utilizare.

În schimb, etajul 2 este dedicat copiilor, numeroasele solicitări, de care părinţii ţin tot mai mult seamă, implică materiale textile.

Designerii Sophia şi-au folosit din plin imaginaţia şi au creat în acest spaţiu amenajări interesante care în mod sigur vor face deliciul copiilor.